کارت تخفیف دندانپزشکی در اصفهان

کارت تخفیف دندان پزشکی در اصفهان از طریق امیدان سلامت امکان پذیر است. کاهش هزینه های سلامت دهان و دندان از اهداف اصلی شرکت امیدان تخفیف ایرانیان دارنده کارت تخفیف امیدان سلامت در استان اصفهان است. شما می توانید در اصفهان نزد حاذق ترین دندان پزشکان تخفیفات استثنایی تا سقف 20 درصد دریافت کنید و این تخفیف ها شامل تمامی خدمات درمانی و زیبایی دندان شامل ارتودنسی، ایمپلنت، عصب کشی و …. خواهد بود. 

برای این منظور کافی است که همین حالا با پشتیبانی ما تماس بگیرید و شرایط دریافت کارت تخفیف خدمات دندان پزشکی در اصفهان را جویا شوید.

کارت تخفیف دندان پزشکی امیدان سلامت در شهر اصفهان شامل کدام خدمات است؟

تمامی خدمات دندان پزشکی اعم از درمانی و زیبایی از جمله عصب کشی ،  جرم گیری ، روکش دندان ، ارتودنسی و … شامل تخفیف خواهند شد. شما می توانید با دریافت کارت تخفیف، به همراه خانواده از تمامی خدمات دندان پزشکی تا سقف 20 درصد تخفیف استفاده کنید. یعنی تنها با داشتن یک کارت تخفیف کلیه اعضای خانواده می توانند از تخفیفات دندانپزشکی استفاده نمایند.

چگونه کارت تخفیف دندان پزشکی اصفهان را دریافت کنیم؟

اگر داوطلب دریافت کارت تخفیف دندان پزشکی هستید، می توانید از طریق شماره تماس 02166563604 با همکاران ما تماس حاصل کنید. شرایط دریافت و مدارک مورد نیاز و نحوه فعال سازی با توجه به انفرادی و یا گروهی بودن کارت های تخفیف به شما اطلاع داده خواهد شد. همچنین با وارد شدن به بخش کارت تخفیف در منوی بالای صفحه، می توانید نوع کارت مورد نظر خود را انتخاب و مبلغ مورد نظر را به صورت آنلاین پرداخت نمایید و از خدمات دندانپزشکی با تخفیف های ویژه استفاده نمایید.

مبلغ پرداختی برای دریافت کارت تخفیف امیدان سلامت چقدر است؟

برای آگاهی از قیمت ها و هزینه مورد نیاز برای دریافت کارت تخفیف دندان پزشکی لازم است با مشاورین ما تماس بگیرید. مشاورین ما در اسرع زمان و 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

لیست دندان پزشکان و مراکز دندان پزشکی طرف قرار داد در اصفهان را چگونه بیابیم؟

برای اطلاع از مراکز طرف قرارداد برای استفاده از کارت تخفیف دندان پزشکی در اصفهان به بخش مراکز طرف قرارداد در منوی بالای صفحه مراجعه نمایید. در این بخش می توانید لیست دندان پزشکی هایی که در استان اصفهان خدمات درمانی و زیبایی دندان پزشکی را تا سقف 20 درصد تخفیف ارائه می دهند گردآوری شده است.

کارت تخفیف دندان پزشکی امیدان سلامت در اصفهان چقدر فرصت استفاده دارد؟

برای دریافت تخفیف ها و کاهش هزینه های درمانی در بخش دندان پزشکی با استفاده از کارت تخفیف دندان پزشکی امیدان سلامت در اصفهان شما به مدت 1 سال می توانید از تحفیف های 20 درصدی آن به صورت نامحدود و بدون سقف استفاده نمایید.